15کاربرد جالب خمیر دندان


سوگل هستم !

1-     تسکين تحريک ناشي از گزش حشره ها، زخم ها و تاول ها. ناراحتي هاي پوست ناشي از گزش حشره ها اغلب باعث خارش مي شوند. يک قطره کوچک خمير دندان بر روي نيش حشرات خارش و تورم را کاهش مي دهد. همچنين با خشک کردن زخم ها و تاول ها باعث درمان سريع تر آنها مي شود. در ادامه 14 استفاده ديگر را خواهيد خواند

2-     کم کردن سوزش سوختگي: در سوختگي هاي جزئي خميردندان مي تواند تسکين موقت و خنک کننده باشد. بلافاصله بعد از سوختگي آن را به منطقه آسيب ديده بماليد و به صورت موقت تسکين دهنده خواهد بود.

3-     کاهش اندازه لکه صورت: مي خواهيد به بهبود زخم ها و لکه ها سرعت ببخشيد؟ قبل از خواب مقدار کمي از خمير دندان را به منطقه آسيب ديده بماليد و صبح آن را بشوييد.

4-     پاک کردن ناخن ها: دندان هاي ما از مينا ساخته شده اند و خمير دندان براي آنها خوب است پس به همين دليل خمير دندان براي ناخن ها هم خوب خواهند بود. براي ناخن هاي پاک تر و محکم تر به سادگي ناخن هاي خود را با مسواک و خمير دندان بشوييد.

5-     حفظ کردن حالت مو: خمير دندان ژلي حاوي همان محلول پليمر است که بسياري از ژل هاي مو از آن ساخته شده اند. پس اگر شما از ژل مو استفاده ميکنيد خمير دندان ژلي هم مي تواند جايگزيني براي آن باشد.

6-     کاهش بوي بد: سير، ماهي، پياز و خيلي مواد غذايي ديگر مي توانند در سلول هاي پوست ما نفوذ و باعث ايجاد بوي بد در آن شود. کمي مالش انگشتان با خميردندان بوي بد را از بين خواهد برد.

7-     حذف لکه ها خمير دندان مي تواند لکه ها را در لباس و فرش ناپديد کند. در لباس با کمي خميردندان لباس را مالش دهيد و سپس به صورت معمول با آب بشوييد و در مورد فرش با کمي خميردندان و برس روي محل لکه بکشيد و بلافاصله با آب بشوييد.

8-     خميردندان يک تميزکننده عالي براي کفش هاي کثيف و همچنين براي بهبود خراش چرم کفش است. در اينجا هم با يک برس خميردندان را به طور مستقيم به قسمت کثيف يا خراشيده بکشيد.

9-     براي پاک کردن نقش هاي کشيده شده با مداد توسط کودکان بر روي ديوارها باز هم خميردندان مي تواند يک پاک کننده عالي باشد.

10- درخشان کردن وسائل و جواهرات طلايي و نقره اي: خميردندان را روي جواهرات خود در شب بکشيد و صبح با يک پارچه نرم آن ها را تميز کنيد و با آبکشي آثار خميردندان را پاک کنيد. از اين روش بر روي مرواريد استفاده نکنيد، چون باعث صدمه به آن مي شود.

11- حذف خش سي دي و دي وي دي: اين يک روش خوب براي حذف خراش هاي کم عمق و لکه ها است. يک لايه نازک از خمير دندان را به آرامي بر روي ديسک مالش دهيد و پس از آن با آب بشوييد.

12- تميز کردن کليدهاي پيانو: کليدهاي پيانو در اثر تماس با پوست و جذب گرد و غبار کثيف مي شوند. با يک پارچه مرطوب و بدون پرژ و کمي خميردندان به آرامي کليدهاي پيانو خود را پاک کنيد.

13- از بين بردن بوي بد بطري کودک: اگر بطري کودک دچار بوي ترش شير شده، با خميردندان مي توانيد اين بو را از بين ببريد.

14- حذف لايه هاي زنگ زده از آهن: براي کساني که هنوز از آهن استفاده مي کنند، ممکن است پس از گذشت زمان ديده باشيد که بخشي از آهن زنگ زده است. سيليکاي موجود در خميردندان اين لايه را حذف خواهد کرد.

15- ضد مه در عينک: مقدار کمي از خمير دندان را به هر يک از عدسي هاي عينک ايمني يا شنا خود مالش و سپس آن را کاملا آبکشي کنيد. پس بدون نياز از ژل هاي ضدمه گران قيمت براحتي مي توانيد اين مشکل را برطرف کنيد. از مالش بيش از حد اجتناب کنيد چون ماده ساينده در خميردندان مي تواند لنزهاي عينک را خراش دهند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 22 دی 1391برچسب:,ساعت 1:4 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com